kommit hem :)<3

Har varit på Semester har haft kul
förutom att det har rengnat
jaja kommer lite
bilder:

precis när vi åkt Liam tog den bilden den vart faktiskt
bra:)

sen tog jag en på honem precis när vi hade åkt :/


Det första som vi gjorde på Semestern vara att åka hem till
marie och perre
här är pappegojjan
Här är pappegojjan steve Han var så söt:D

sen fick jag klappa honom om ni ser den där orangea saken så
er det min hand fasst man bara ser min tröjarm


sen hade dom en katt som hette lillen han var inte lika
söt då Haha stackar som var teppt i näsan :(


sen var vi påväg till hotellrumet här är lite bilder på hotellrumet


Ursäkta om han är lite naken men Liam skulle gå och lägga sig
det skulle jag också det var värdens skönaste säng :O)

godnatt!!<3:))
¨

Sen var vi på astrids lingrdens värd

okej sen åkte vi hem och sånt men det vill jag inte lägga ut för jag orkar inte
Haha hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0